tiistai 6. elokuuta 2013

Voi mahoton...

Kun hävettää kirjottaa tänne etten ole saanut noita kahta lakkia pääteltyä ja laitettua postiin. Meni aika lailla koko sunnuntai päivä autossa kun kävin ystävän kanssa hakemassa koiranpennun kotiin Jyväskylästä ja tulomatkalla käytiin vielä navigoimassa Tampereella. Ystävä oli edellisyönä tehnyt kauppoja tori.fi:ssä ja kävimme ostokset hakemassa kotimatkalla Tampereelta. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Keli oli hyvä ajella ja hauskaa meillä piisas. Mutta kun kotiin pääsin illalla niin olin niin väsy etten jaksanut edes ajatella käsitöitä.

Enkä ehtinyt sitten eilenkään tarttua käsitöihin. Ensimmäinen yö nukuttiin pennun kanssa varsin hyvin. Nukkuhan tuo yhtä soittoa varmaan sen reilun 6 tuntia mutta herätys oli 5:30 ja mie yökukkuja olen tuohon aikaan ihan kuollut. Eilinen päivä menikin vähän kuin olis sumussa töitä yrittäny tehdä. Ja sama homma tänä aamuna...5:30 herätys ja toisella virtaa enemmän kuin pienessä pitäjässä...ja että oli tuohon aikaan ulkona kylmä...kun sinne pussilakanaan kääriytyneenä pennun kanssa marssin ja meinasin jäätyä. 1,5 tuntia se jakso tuo pentu aamusta riehua ja sit nukuttiin...onneksi mulla oli etätyöpäivä ja mies vei pojan tarhaan...nukuin melkein yhdeksään...oli ihan pakko saada vielä vähän lisää unta että työnteosta tulee jotain.

On se kyllä siisti kaveri tämä pentu. Se alkaa vinkua kun sillä on hätä ja sit mennään ulos tekemään tarpeet. Dallun kanssakin leikkis mutta dallu se osoittaa nyt vähän mieltä kun toin tuollaisen rääpäleen taloon huomioita jakamaan. No, kyllä se tästä ajan kanssa huomaa ettei häntä ole unohdettu laisinkaan.

 
Väsy tuli eka iltana ihan just siinä kohden missä sattu olemaan...nostettiin yöksi omaan sänkyyn
 

 
Siihen se uusi tulokas väsähti ja Rommi vahtii tulokkaan nukkumista
 

 
Rolle (näyttää isommalta kuvassa kuin mitä on)

 
Ystäväni löysi eräältä huolto asemalta tällaisen kyltin ja näytti mulle...pakkohan mun oli tämä tuolle omalle Puuha-Petelle ostaa joka koko ajan rakentaa, korjaa tai "nysvää" jotain...ja mun likkakaveri vielä sattu soittamaan että voisko mun mies kattoa sen autoa kun siitä irtos pohjasta suojapanssari...kyltti oli niin naulan kantaan juttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!